Başkan Hazinedar `Fındık İçin Adalet` Yürüyüşüne Katıldı
Fındıkta Olması Gereken Fiyatta İstikrarı Sağlamaktır`
Ünye`de dondurmayla hayatı değişen talihli
Vali Yavuz, Öğrencileri Kabul Etti
Yerel Haberler
07-02-2011 / 00:24
Ünyespor taraftarına Ordu`da çirkin saldırı !!!
Ünyespor – 72 Batmanspor karşılaşmasının bitiminde Ünye’den Ordu’ya maç izlemeye giden taraftarlar otobüsle dönerken Ordu Şehir Merkezinde saldırıya uğradı

Bazı Ordusporlu taraftarlar ellerinde getirdikleri taşları taraftarların bulunduğu otobüse attı. Fidangör Şadırvan Mevkii’nde meydana gelen olay sonrası çok sayıda polis ve çevik kuvvet ekibi olay yerine geldi.

 
Çıkan olayda otobüsün camları kırılırken Ünyesporlu taraftarlardan da yaralananlar oldu. Ordu Emniyetinin taraftarların çıkışı sırasında güvenlik önlemi almadığı görülürken saldırının ardından Ordu çıkışına kadar çevik kuvvet polisleri, otobüsü takip etti. Ordu çıkışında Çevik Kuvvet Polisi tarafından durdurulan taraftar otobüsünün bir süre bekledikten sonra geçişine izin verildi.
 
Fatsa’da Saldırı İhbarı
Yaşanan olayın ardından Ünyespor takımını ve taraftarını taşıyan otobüsler Ünye’ye hareket etti. Fatsa’da da saldırı ihbarı alan polisler ışık ve kavşaklarda güvenlik önlemi aldı. Otobüsler sivil polis eskortluğunda Ünye’ye geldi.
 
Taraftarlar Tepkili
Maç sonrası bir anda saldırıya uğradıklarını ifade eden taraftarlar ise tepki gösterdi. “birkaç arkadaşımız çeşitli yerlerinden yaralandı, böyle bir tavır Ordu’dan beklemiyorduk” diyen taraftarlar yetkililerin önlem almamalarına sitem etti.
Hizmet TV

Yorumlar Toplam 13 Yorum Yapılmış
  • Serdar KABASAKAL / 11-08-2012 13:03 YAZIKLAR OLSUN
    Yorumları okuyorumda akla mantığa sığacak hiç bir şey göremiyorum. Ben iskenderunda çalışıyorum buradaki insanlar bizlerin milliyetçiliğini konuşuyor karadeniz halkına sempati hayranlık duyuyorlar. Allahtan şu yorumları okumuyorlarda yine biz karadenizlileri tutucu birbirlerine sahip çıkan millet biliyorlar. Spor= Eğlencedir Eğlenceye kin nefret katmayalım. Ordu Fatsa Ünye Kardeştir ve Kardeş kalacaktır.
  • vona / 20-04-2011 23:30 vona
    bir persembeli olarak, unyeyide kendi takimimiz gibi gorerek batman macina gittim. takimimizi destekledik. stada fidangor grubuda unyesporu desteklemeye geldi. sorun; unyeli bazi kansizlarin ordu ilini cekememeleri ve ordu merkezin buna mukavemet gostermesi. yedigi canaga pisleyen bizden degildir.
  • ahmet / 08-03-2011 13:59 maç
    orduluların ünyeelileri sevmemesi normal kaç sene önce ordu/ünye maçı vardı orduluları kendi sahalarında yenmiştik bunu kabul edemeyince kavga çıkardılar ama dayak yediler o günden beri ordulular ünyelileri sevmiyo her maçta aynı şey
  • H.BALCI / 09-02-2011 20:43 BAŞKANIMA
    Sayın ZORLU Başkanım,bu olaydan sonra şu anlaşılmıştır ki,ordu stadı ÜNYESPOR ve Taraftarına her geçen gün daha büyük olaylara sebep vereceğinin habercisidir.Yol yakınken maçlarımız yine ÇARŞAMBA Stadıda oynansın.İhanetçilerin ocağına bu takımı ve taraftarı heba etmeyin.ÜNYENİN ÜNYEDEN BAŞKA DOSTU YOKTUR.Ordu da şunu bilsin ki ÜNYE-SAMSUN DOSTLUĞU GETİRECEKTİR ŞAMPİYONLUĞU.Haydi ÜNYESPORUM-Haydi SAMSUNSPORUM.....
  • murat keçeci / 09-02-2011 12:05 ünyem
    ordulular kadar gıcık kimse varmı merak ediyorum bunlar ünyeye havaalanı yapılmasını dahi engellemişler çünkü orduda bişey yok karadenizin engüzel yeri ünye zorlarına gidiyo adilerin ben istanbuldayım ünyede olsaydım bende onların arabasını taşlardım yorum yapanlardan biri bizi tehdit ediyo ne kadar adi olduğu belli ünyeye ve ünyelilere laf söyletmem size gelince ordulu ve fatsalılar 5 para etmezsiniz biz sizin gibi dönek değiliz
  • OkaN / 08-02-2011 23:47 ORDUSPOR
    bir kaç sarhoş taraftarın başlattığını söyleyen arkadaşım..Sarhoş!! NE DEMEK sARHOŞ??adı üstünde..şampiyonLuğumuzu kutLamak üzere döndüğümüz şehrimizede kendi toprakLarımızın bizlere taş fırlatması sonuçta bizleri derinden üzmüş ve intikam duygusu beslemiştir..Biz taş atmadık..SaLdırmadık..Kendinde söylediğin gibi sarhoş taarftarlar ve bir kaç kişi dedin..SaLdırıyı bize yapanLar TÜM ÜNYE`YDİ. Orduda yapıLmış oLan saLdırı karşıLığıdır..ÜnyeLiLer devam ederse daha sert tepki aLıcakLardır..Herkes bunu böyLe biLsin..NOT:Sadece şahsi görüşümü belirtiyorum
  • tolunay keçeci / 08-02-2011 11:54 maç
    bunları kalleş ordululular yapmadda giresunlularmı yaptı aynı zamanda fatsada kalleş ünyeyi ve ünyelileri çekemeyenler ordulu olmakatan nefret ediyorum nefret ben ordunun kalleş olduğunu biz 2.ci ligdeyken ordu darıcayla maç yapıyo ünyeye küfür ediyolar adiler fatsaya gelince nerede fatsa spor bize bulaşan öyle kaybolur fatsayıda orduyuda herzaman yerin dibine soktuk yaşasın ünyespor ve ünyeliler ünyeliyim kalleş fatsalı ve ordulu değilim
  • UNYELİ / 08-02-2011 09:44 ÜNYE
    BUradaki olayları ordu taraftarının alkışlayan insanlara küfretmesiyle başladığını unutmayın. alkol almış taraftarlar ünyelilere küfretmeye başladı ve derslerini aldırlar. Orduyu anladımda fatsaya ne oldu. Biz şimdi akçay tarafına antremana gelen fatsa otobüsünü hergün taşlayalımmı bumudur yani.. Kuyruk acınız var anlıyoruz ama biraz sağ duyu..
  • Okan / 08-02-2011 01:16 Orduspor
    Ünyespor taraftarlarının ,Orduspor taraftarına Samsun maç dönüşü yaptıkLarı saLdırıyı Kimse unutmasın.İlk ünyespor taraftarı başLattı..KarşıLık veriLdi.KendiLerini samsuna bağLı oLarak gösteren Orduya düşman olan bu olayların sorumLusu bir takım grupları şiddetle kınıyorum..geçmiş oLsun.
  • arzu / 08-02-2011 00:09 ünye
    arkadaşlar birkaç kendini bilmezin yapmış oldugunu orduya mal etmememiz gerekir. zamanında ünyden geçerken ordusporuda yapıldı bu durumda ünyeye mal edilemez. sonuçta ordu bizim ilimiz